From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 2 Aug 2005 09:14:47 +0200
Paul Bartlett wrote:

> Soldi, le 31 julio 2005, Stanley Mulaik scribeva:

>     Tu ha le derecto propone tu ideas, e alteres ha le derecto
> opponer se ad illos, specialmente si illes pensa que le insistentia
> in re formas nove pote facer plus commotion que bonitate.  Un lingua
> auxiliar debe haber un fundamento stabile.  E le nomine era
> "International AUXILIARY LANGUAGE Association."  Sin le resultato de
> un lingua auxiliar, Sancte Gode ha guastate su effortias e le monetas
> de Sra. Morris.  A mi aviso il es melior que le usages de un
> demi-seculo remane, in loco de crear commotiones.  Como io deceva in
> [...]

Nunc ego non memora omne le detalios, ma il habeva in le historia un
discussion de incontro del olim secretario del Universal
Esperanto-Association, le secretario general e Gode. E si ego ben memora
Lapenna non sentiva que ille era sufficiente basse in rango academic pro
discuter con Gode (qui a ille tempore non era Doctor como Lapenna qui
(si ego ben memora era professor!) e Gode qui non voleva discuter un
lingua que non era le consequentia de un recerca academic! E intertanto
humanos usava le duo linguas, cata uno, con su imaginationes del avan- e
disavantages del linguas in question!

Le historia ha certemente su punctos amusante!

A vostre sanitate!

Kjell R