From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 11 Dec 2007 09:50:37 +0000
Car amicos,

In le Interlexico Permutate del senior Sal Kayalar appare le sequente entratas:

leader
leader de un partito politic
leader del opposition
leader politic dotate de charisma [un
leaders [illes se ha revelate como ver

Isto vole dicer que tal entrata (leader) e exemplos appare in le dictionario DIN del senior Piet Cleij.

Le numero de exemplos va augmentar, perque Sal Kayalar va includer in illo tote le exemplos de tote le melior dictionarios de interlingua, o si ille non lo faceva, lo facera io. Io va inviar le tote typo de documerntos a fin que ille pote facer lo.

LEADER e su plural LEADERS es pur interlingua!

Forsan como formas collateral poterea esser usate LIDER e LIDERES, que io non va usar in le Lingua International (=INTERLINGUA), sed solmente in mi dialecto romanic materne (=le lingua espaniol) quando io sia obligate officialmente a facer lo. Como vos forsan sape, io non scribe unquam in espaniol. Recentemente io ha facite un sollicitude pro aperir un sito wiki:

http://interlingua.wikia.com

Io deberea haber les scribite in anglese, ma io lo faceva in Lingua International e illes me lo ha concedite. Duo annos retro io les faceva identic sollicitude in anglese e illes non me lo concedeva!

Imbracios amical

Josu Lavin

MSN Noticias
http://noticias.msn.es/comunidad.aspx