From:
Ado Neilson Hall <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 24 Sep 2006 19:34:56 +1000
Como es que le genitores de Condoleeza ha selegite "Condoleeza" in vice de "Condolcezza"? Era un error o simple preferentia? A me pare un pauc bizarre... tamen on non pote disputar le gustos, nonne?

Io ha legite alicubi le historia que al patre placeva le termino musical "con dolcezza"...

Edo

> From: robocap on wind <[log in to unmask]>> To: [log in to unmask]> Sent: Saturday, 23 September, 2006 8:46:13 AM> Subject: Re: [INTERLNG] Le QI de Bush
> [...]
Be one of the first to try Windows Live Mail.
http://ideas.live.com/programpage.aspx?versionId=5d21c51a-b161-4314-9b0e-4911fb2b2e6d