From:
Thomas Alexander <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 4 Apr 2005 10:21:23 -0700
Salve Piet,

Gratias pro tu responsa.

> Le reaction de Thomas Alexander me surprende
> in alte mesura, non solmente proque ille se
> monstra un defensor de esperanto,

Proque isto te suprende?  Io es esperantista,
totalmente aperte.  Certo il ha multes qui parla
Interlingua e defende Esperanto.

> ma super tote per su assertion que io
> non saperea le factos.

Vole ben pardonar me, que io non succedeva a
scriber isto sin facer offence.

> Io sape que nostre lista Interlng non es
> le loco apte pro entrar in discussion con
> Alexander.

... con Tomaso, o Thomas, o Sr. Alexander.

> Pro iste ration nos non attacca esperanto,
> si le esperantistas non attacca interlingua.

Forsan io debe leger le ultime message, al qual
tu ha face un response con le parola "ukcelo",
sed vide, io non attaca Interlingua si tu non
attaca Esperanto.  Num nos non vole son infantes
sur le campo de joco?  "He started it."

[v.b. pardonar me... io non pote aperir un grammica
justo nunc, e io tanto saepe obliva le differentia
inter "que" e "le qual".]

> Vos pote vider iste attitude in nostre revistas,
> in p.ex. "Panorama" e in "Voce de Interlingua".
> Ma hic in le Foro de Europa le situation es
> differente.

E in Interlng?

> In iste foro il ha plure esperantistas fanatic
> qui attacca sin interruption interlingua e narra
> continuemente informationes false e semi-false e
> semi-veritates super le movimento esperantistic
> e le lingua de Zamenhof. Lor activitate exige
> replica e refutation.

Sed le refutation debe haber un baso in le veritate.
Io crede que tu era [=face error] quanto a le Projecto
de Reforma de Zamenhof de 1894.  Se tu non era, io
vole apprender de tu.  Io non es un Esperantista
fanatic (quanquam io parla iste lingua "chiutage", e
de tempore a tempore plangia me super le pretendos de
Interlingua e su proprie fanaticos.  Que io non es un
fanatico pote confirmi illes in iste lista qui me
congognoce.

Io non crede que cool list es apte pro un discussion
extensive super le Projecto de Reforma de Zamenhof de
1894, sed io volontemente audirea lo que tu sape
super lo, mesmo in e-mail private.

> Ille scribe que io face errores factual. Io non
> lo crede, nam io ha haurite mi informationes super
> iste historia ab le articulos que Zamenhof "himself"
> ha scribite in le revista "La esperantisto" del
> annos novanta del 19e seculo.

In le ultime septimanas io ha provite apprender
tanto como possible super iste projecto.  Il ha
in general solmente unu gruppa qui scribe como
tu super iste projecto -- le Idistas.  Mesmo le
Esperantistas-Reformistas sape que iste projeco
non era seriose.  Quanto io apprende super iste
reforma, tanto io crede que illo non era seriose.

> On pote retrovar los anque in le scriptos
> publicate per Ric Berger, obtenibile apud
> le Servicio de Libros UMI.

Gratias al scribituras de Ric Berger io ha
procrastite mi apprension de Interlingua de
plure annos.  Io non crede que illo scribeva
per un bon attitude impartial.

Amike salutas,
Thomas/Tomaso ALEXANDER.
www.NightinGael.Net
---Anything below this line is not from Thomas ---

Yahoo! Messenger
Show us what our next emoticon should look like. Join the fun.
http://www.advision.webevents.yahoo.com/emoticontest