From:
"Ingvar Stenström, Varberg" <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 30 Nov 1997 18:21:40 +0100
Car amicos.
(Specialmente pro Sigmund:) "Marteno Lavalea"
es Martin Lavallée, qui ha un sito in Espo super le religion Baha'i
con un ligamine a interlingua.com. Jam ante plure annos ille me ha
telefonate duo vices ab Canada pro demandar mi adjuta in le
traduction de un scriptura del  Baha'is. Ille parlava ben Interlingua.
Ille me inviava le texto sur un dischetto 5 ", que io non poteva proceder.
Isto esserea remediabile, sed io habeva le impression que Lavallée voleva
que UMI lo publica, lo que non es facibile, nos essente neutral
in religion etc. (Isto in mi opinion es a interpretar assi: cata
movimento o religion pote usar I-a pro lor communication interne
sed pro nos illo es solmente un instrumento de communication in
general, e nos debe non esser associate con illos).

Io non es un Baha'i, sed trova sympatic iste religion que emfasa
lo que es commun inter le religiones e que demanda "le cerca
independente del veritate" e le introduction de un lingua auxiliar
international.  Illes es cinque milliones e establite in plus que 200
paises; esserea dunque utile a illes nostre Interlingua e vice versa.

Le Papa in Roma se exhauri per benedicer in decenas de linguas,
inclusive de Espo (!). Non ha il un catolico inter vos qui poterea
illuminar le concernente Interlingua?
Salutes amical,
Ingvar
  *********** REPLY PARTITION ***********