From:
Kjell Tore Nilssen <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 11 Nov 1997 21:49:11 +0100
Car Stan, io non ha legite iste libro per Julian Jayes, ma illo parece
multo interessante. On pote evidentemente specular si gente in tempores
ancian realmente ha vidite e audite cosas qui non exciste
"hallucinationes", ma io crede que iste es impossibile pro nos de saper.
Secundo Jayes iste "transfomation" del cerebro debe ser un facto ca. 1200
B.C. Ma in le litteratura Scandinavio de 1200-1300 A.D. on lege multe vices
re cosas estranie como: gente mortos (bon) que age e parla, "draugar"
(zoombies) que face lo mesme, e in addition attacava e occideva gente,
alicun vices deos o deesses qui parla o commanda le gente - sovente grande
numeros de gente son influentiava de istes "supernaturales" secundo nostre
litteratura, e anque elfes e nanos son numerose e parla con le
gente...Istes contos non es ancian, solmente alicun cientos annos. E anque
hodie il ha gente qui vide e parla con p.ex. elfes...
Ma forsan nos hic Scandinavos (septentrionales) son un pauc tardive..??

Amicalmente, kjellt