From:
Date:
Sat, 4 Feb 2006 09:00:36 +0100
Den 2006-02-03 21:50:51 skrev Martijn Dekker <[log in to unmask]>:

> Io non sape de un altere tal gruppo active. Ma mesmo le clientes de
> tiscali.de debe poter leger le messages del lista in le web a:

> Isto non es tanto commode como reciper le messages in e-mail, ma
> permitte totevia le participation in forma de foro web.
> Alternativemente le 'tiscalistas' poterea obtener un adresse de e-mail
> alternative a un servicio como Gmail o Hotmail.

Como es isto que le abonentes de Tiscali non pote usar gruppos yahoo?

Ego sape que un servitor in Svedia, Bredbandsbolaget, blocca accesso al
programma telefonic Skype. Ego cognosce de duo personas qui ha
Bredbandsbolaget como Providente de Servicios Internet (ISP) e illes non
poteva adherer a Skype. E quando ego demandava in un lista ubi ego
participa, il habeva le responsa que Bredbandsbolaget blocca Skype. Un mi
amico diceva que ille crede que isto debe esser impossibile.
  Ha Tiscali simile habitudes?

Kjell R

--
Pro disabonar te: http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html