From:
Date:
Wed, 22 Aug 2001 19:08:26 +0200
>From: "R.P.S." <[log in to unmask]>
>Date: Wed, 22 Aug 2001 18:14:57 +0200

>Io inviava le message in UTF8 solmente pro esser secur que vos tote videva
>ben le i's con accentos, ma forsan tu los vide ben sin cambiar le formato
>del message (io no sape multo super isto).
>
>Tu pote cambiar lo per FERRAMENTAS (?, herramientas, tools)>OPTIONES>INVIAR
>si tu usa Outlook Express (illo es lo que io cognosce pro ora).

In le CEID pro tool io trova utensile e instrumento.

Re le techica in email e nonobstante io usa anque Outlook Express, in ulta a
Eudora, MSN, e alteres ancora, io sape nihil.
Io deberea leger e comprender, ma iste typo de lectura non es le maximo!
In omne caso io probara in Outlook Express a inviar a me mesme messages con
le uso del claviero in diverse linguas, nonobstante isto es un lucta con le
deber recordar le diverse uso del mesme clave.
Sape tu que io pote, sub controlo per mi amicos, scriber anque in japonese?
Il es un ver joco a divinar!

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp