From:
piet cleij <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 6 Dec 2004 12:30:32 +0100
Car amicos,

Ben que io apprecia multo le zelo de diverse interlinguistas qui se effortia
pro dar al publico un serie de dictionarios de interlingua, io senti le
mesme confusion e incertitude que Bent. Io non pote disfacer me del vage
timor que iste dictionarios poterea esser cambiate secundo conceptiones de
personas ben intentionate, ma cuje conceptiones nos es istes del autores del
obras. Io time anque que il esserea possibile que personas mal intentionate
cambia le dictionarios pro guastar los a fin de nocer al promotion de
interlingua.

Le puncto essential es dunque: Esque il es possibile de dar garantias solide
pro evitar que un qualcunque persona cambia le dictionarios de su proprie
initiativa e sin permission del autor(es)?

Secundo mi opinion on non debe cambiar le IED. Iste obra es le base de
interlingua. Isto significa que il non deberea esser permittite p.ex. de
remover o cambiar diverse parolas que nemo ha usate o va usar (p.ex.
"propter").

Io non ha examinate qual version del Worterbuch Deutsch-Interlingua on ha
prendite pro le le version in wiki. Le version que se trova in Babylon es un
version que, ante alcun annos, un gruppo de interlinguistas ha facite pro le
UMI. Iste obra, e anque le inversion facite per Arne Pedersen, es le
proprietate del UMI.

Io non es contra le publication de mi proprie dictionarios in wiki e io non
es contra certe cambiamentos, si on me monstra que illos concerne
correctiones o additiones utile. Ma, como io lo ha dicite plure vices,
solmente si on pote garantir me que nemo cambia le dictionarios in
qualcunque maniera sin mi permission. Totevia io dubita si un tal garantia
es realisabile, nam io sape que isto esserea contra le principios de wiki.
Qui pote convincer me que mi timores es sin fundo?

Salutes amical de
Piet