Ciao David Pardue,

e benvenite in iste lista e a interlingua.
Commenciante > comenciante, novicio, a.: beginner.
Io es de Treviso, juxta (near) Venetia e si tu, como omne Amico de iste lista, me scribe un e-posta personal de requesta, mailto:[log in to unmask], io te inviara tu parola personal de accesso a mi labor de iste septimana e illos veniente.
Assi (So) tu potera audir mi voce. Io lege mi textos de interlingua, ancora non (not yet) sin errores, scribite al latere (de beside) de mi designos.
Con designos, textos e mi voce, io es preste (ready) a formar le vocabulario que, in mi voluntate, illo debera adjutar quicunque (whoever), etsi (even if) arabo, chinese, eschimese, indiano, o japonese, et cetera, a apprender cito (quickly) e ben interlingua.
Mi labor es un sponsion (bet) e forsan (perhaps) illo non habera le resultatos que io me propone.
Per exemplo io debe traducer un sentimento con un designo e un sol texto in interlingua.
Io es un poco folle (mad), o io lo es del toto!
Ma io me delecta assi, e io es in le etate in le qual, o io me delecta ora, o io non me delectara jammais plus (never more!).
Necuno (No one) sape dicer quanto es illes qui mitte in practica interlingua e ubi illes es in le mundo.
Io ha le convinction que isto non es ver, e que on non vole recognoscer que illes qui mitte in practica interlingua omne dies es solmente qualque (any) decena (ten or so) de personas in tote le mundo.
Io ha timor que illes qui stude interlingua a schola non lo mitte in practica.
Isto non leva a interlingua de esser un invention portentose e io spera de contribuer a su divulgation.
Io proba.

Ciao Amicos,

mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.affresco.com