Car Amicos,

nostre Stan cerca commentos e ille me invita a nuptias.

Expeller les! ... standards de responsabilitate financial, financial es anglese e financiari es interlingua, o nonne? ... observa le standards le plus alte. Le cambio in le regulas...

Ab iste texto io deduce un voluntate de nove tempores e il me sembla le mesme fermento que, pro altere rationes, io vide mover se in le organisation mundial de interlingua!

Discussiones transparente ... le transparentia organisate... Si, il me pare vermente le vento nove que in iste dies suffla inter illes de nos qui es in le campionato del barones.

Il seque un parve contribution orthographic:

Tractat*a=>o* de Amsterdam *
addressar => adressar *
* dirigite le *le* Parlamento *
* recuperite => recuperate *
* PROPOSAL ? *
* ORIENTE MEDIE o Medie Oriente ? *
* appelle => appello *
* palestinianos o palestinos ? *
* Sr. Colajanni appelle o appella *
* misappropriate, to divert, diverter ? *
* recognite o recognoscite ? *
* visualiza o visualisa ? *
* Palestinia o Palestina ? *

Ciao,

mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.affresco.com