Kjell Rehnstrom scribeva:
(...)
Io debe leger le grammatica de G e B, forsan illes ha alque in re isto. Un
observation superficial es que le participio del passato sembla acciper e
un forma passive e active.

>Mais, mi senso lingual me dice que uso del participio in interlingua non ha
>le mesme impacto como le "-ee" in anglese.  Esque interlingua ha un suffixo
>forsan melior e plus clar pro formar tal nomines con senso "objective"?

Impleato sembla OK pro me, salariato etiam, sed quare non _refugianto_? Mi
senso lingual me dice que isto non es in ordine, e io pote tentar explicar
pro que, sed honestemente io non sape, io non pote poner le digito al VER
problema. On debe pensar.

Io crede que le linguas romanic appella a formas con "-ario" o "-ista" in multe tal casos. Secundo le "eigloss" de Jay (que include le CEID): Tamben on pote vider le cosa del latere del "objecto" del verbo anglese: si tu me traina, io practica. Ergo: E quanto al participio passate, rememora que ille ha duo sensos:

1) Participio passive: "empleato" = uno que es, era o ha essite empleate. [cf. esperanto "-ato", "-ito", -"oto".]

2) Participio active passate: "divorciato" = uno qui se ha divorciate. [cf. esperanto "-into".] Rememora le titulo anglese del famose film "Gone with the wind". Obviemente alco "has gone" (participation active in le action "to go" in le passato) , ma non "has been gone" (essente le objecto del action "to go").

Summario: On non debe immediatemente prender le verbo anglese, traducer lo a Interlingua e adder le termination del participio... Probabilemente il ha un altere solution existente in le linguas romanic pro tal parolas anglese con "-ee".

Salutes!

P.S.: Francia x Brasil, le final del Cuppa le dominica!!!!
--
   ENSJO*: EMERSON JOSÉ SILVEIRA DA COSTA
  E-mail : [log in to unmask] [<Ø>] Brasil!

INTERLINGUA - lingua auxiliar international
    Info : http://www.interlingua.com
 Grammar : http://www.nautilus.com.br/~ensjo/interlingua/english.html