Date: Fri, 07 Nov 1997 19:27:23 +0100
From: sig <[log in to unmask]>
To: [log in to unmask]
Subject: Nove lista pro novistas?

Anne Burgi wrote:

> Alicun vices, io me demanda si Interlng es un club de viros
> "computatoriste" parlante un lingua pro "initiate". E io me senti
> totalmente marginal
..
> Qual es le scopo de Interlng?

Unes menses retro io ha suggestite in un message personal a Janne que
on deberea initiar altere listas pro discutar cosas general in un
atmosphera non tanto massive linguistic e computatoristic.

Secundo al charta del lista INTERLNG, il positivemente serea un foro pro
"discuter _in_ (sublineate) Interlingua e _non super_ interlingua".
Il es probabilmente troppo multe demander que omne discussion super
Interlingua sera prohibite, sed vermente, plure vices cosas etymologic
e como seligir parolas ha obtenite tante proportiones e altitudes
strato-linguistic assi que nos povre non-linguistas nos senti un pauc
.."inferior" hic.

Proque non crear ancora un lista pro "newbies" (novistas?)?
Il serea recommendate pro omne membros de Interlng anque a ser membros
silentiose, "lurking" o activemente participante a ambe listas pro haber
le opportunitate corriger le novistas, forsan privatemente, si desirate.

Que pensa vos? Non es difficile imaginar le hesitationes de membros
prospective, quando leger aliqunos de nostre discursos ..

Le idea serea provider un alternative selection pro illes qui senti
"contundite" per le sapientia computatoric, mollemercic e linguistic.
Serea multe plus facile enviar le prime message post haber legite altere
provas prime.

Sigmund