Date:
Fri, 26 Jan 2001 12:51:48 -0300
Hic continua mi relato re le viage que io realizava le
septimana passate. Isto es le...

Secunde parte

    La Plata -mi citate- es situate circa sexanta kilometros
de Buenos Aires conectite partialmente per autostrata.
    Tunc un de mi chief me transportava verso le aeroporto
metropolitan en un promenada de un hora.
    Al 14,30 hs. del 17 de januario io sera volante cammino
al sud.
    Le promenade transcurreva sin retardo, ma con certe
pensamentos mie que comenciava a surger.
    Viste que io viagiava plure vices in aeroplano, iste non
il era un experientia incognite pro me. Ma io cadeva in
conto que mi ultime volo habeva essite 15 annos retro. Io
era quasi un puero le ultime vice que me montava in un
'machina volante'. In aquelle tempores io non habeva troppo
conscientia de lo que illo significava.
    Tunc malgrado que le avion es le methodo plus secur de
viagiar, durante le control del bagages, alcunos pensamentos
catastrophic vagava in mi mente.
    Io recordava le accidente que occurreva duo annos antea
in iste mesme aeroporto. Un avion Boeng 737 que intentava
quitar le solo non lo attingeva e chocava trans le avenue
costari lassante un maremagnun de destruction a su passo.
    Le 'Aeroparque' on situa in le costa del citate super le
rivo. Il es un vantage que illo sia quasi intro le citate
porque le traslation pro viagiar es curte. Ma illo ha
disavantages notabile. Le longitude del pista es anque curte
e il ha poc margine de securitate pro quitar le solo e anque
pro atterrar. Le spatio es tanto limitate que le
edificationes urban al nord del aeroporto il ha limites de
altitude!

Questiones statistic e mathematic.

    Il es ben cognite que le majoritate del accidentes aeree
occurre al quitar le solo e in le atterrage. Forsan plus de
un novanta pro cento del catastrophes succede in iste
circunstantias. Secun le statisticas proximatemente il ha un
possibilitate in un million de suffrir un accidente grave in
un volo de linea. Isto significa que un vice in le aeree le
possibilitates disminue a un in dece milliones!
    Antea que io culminara iste calculos le avion jam habeva
lassate le solo* e volava sin novitates a 10.500 metros de
altitude.
    Le ver viage comenciava...

Continua...

*Esque il ha un parola in interlingua pro nominar le
equivalente a "take off" in anglese o "despegar" in
espaniol? 'quitar o lassar le solo' me pare un periphrasis
verbal.

Correctiones al texto es benvenite.

Horacio