From:
Tim Finan <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 10 Dec 2007 17:22:27 -0500
Car Ion-mihail,
Incredibile que tu laboras con 20 linguas Europee,  te felicita!  Quante de
illos pote tu parlar con bon accento?
Pro mi parte io parla solemente quatro linguas , Anglese, Russo, Aleman et
Spaniol plus Interlingua si..   Mais io pote comprender et parlar un pauc de
Frances et Italiano ben que longe de perfecto.
Es stimulante pensar que on pote haber amicos in le interrete et te rende
gratias pro le idea.
In alcun occasion me placerea saper plus de tu biographia.  Pro ora basta
mais no sine petir perdona pro haber scripte tu nomine mal.

Amicalmente,

Tim