From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 7 Oct 2006 09:20:31 +0200
Ante le Guerra in Irak il habeva personas de Svedia qui viagiava a Baghdad
pro ager como scutos human. Il habeva anque demonstrationes contra un
eventual american invasion in Irak, e ego cogitava si il es sage
participar in demonstrationes contra le guerra. Mi conclusion era que ego
non vole participar in dar ideas a Saddam Hussein que le mundo es tanto
pacific que illo va tolerar toto que ille face. Le controllatores del UN
non poteva trovar le celate armas. E on ridiculisava multo Hans Blix, qui,
de facto haberea ration!

A tremenbe costos on ha de novo apprendite que il es impossibile facer
revoltuion pro un altere populo. Le populo ipse debe facer iste revolution.

Mi impression es que le administration del Statos Unite ha troppo credite
in le opposition de varie paises totalitari. Pro exemplo in le paises
communistic il habeva obviemente gente qui supportava le regimes, e le
contra-regimes pensava que le Statos Unite va supportar un rebelion, lo
que naturalmente non era multo probabile. Compara le revolution, rebelion
in Hungaria in 1956 o le invasion in Tchecoslovachia in 1968. Le forte
remedio totevia era le stilo de vita in le Statos e le interesse del
populo viagiar ibi e laborar. In Polonia, secundo mi memoria, le dollar
statounitese era le secunde valuta in le pais!

Ante alcun septimanas ego audiva un programma in le radio ubi on narrava
del juvenes in Tehran qui in partias secrete bibeva alcohol e se vestiva
levemente, lo que es interdicte in le presente regime. Ma si il haberea un
attacco a Iran tote le populo va certo unir se contra le invasor. Ego
dubita qeu le medie classe es sufficientemente forte pro permitter un
successose occupation de Iran, Ma per le tempore le opposition certo
essera sufficentemente forte pro realisar un cambio in Iran.

Tamen on debe memorar le peccatos del paises occidental, e le iranianos
los memora, a saper le regime de Doctor Mossadeq qui esseva, anque per
nostre medios in Svedia, describite como un diabolo communista. Lo que
ille voleva crear era un regime secular democratic que ipse (mesme) va
dominar le industria petrolie. Per un multo habile action le CIA succedeva
cambiar le massas assi que illos revolteva contra Mossadeq e institueva le
Shah Reza Pahlavi, qui se evolueva a un sorta de Stalin con plus de
pecunia que le patrono (modello!) por allevar le standard de vita in le
pais.

Un mi studente me narrava que ille, durante su servicio militar, habeva
laborate in un distante village, inseniante le gente leger e scriber! Assi
que le shah non era totalmente negative, ben que ille in un maniera cruel
persequeva le opposition, un habito que le presente regime, secundo le
reportos attingante me, sembla continuar.

Ego spera que le gente extra Iran pote participar in crear plus de
contactos e dialogos. Per plus de contactos con le estraniero le regime
habera plus de information e comprendera que le estraniero non es
dangerose, proviste que le US non ha planos pro invader le pais, lo que me
sembla enormemente stupide, si illo va occasionar. Compara le benigmitate
verso Korea Nord comparate con le aspere parolas al Iranianos!

Justo nunc ego audi de un ayatolla Burudjardi qui ha incontros quasi
ecumenic qui pete le adjuta de Svedia pro que su voce unificara le populo
con Deo. Multo interessante!

Kjell R