Date:
Wed, 10 Jul 2013 11:21:42 +0200
Il ha duo casos:

1. Si post "continuar" seque un substantivo, on non debe usar "a".
Exemplo: Io continua le registration de nove parolas.

2. Si un infinitivo seque "continuar", on pote usar "a"
(como in francese e italiano) o non usar iste preposition
Exemplos: Io continua a registrar nove parolas.
                Io continua registrar nove parolas.

Piet Cleij