From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sun, 16 Nov 1997 19:51:01 -0500
Kjell Rehnstrom wrote:

> Cata pais ha personas qui functiona como monumentos national, e ego non in
> iste casa pensa de celebritates como le defuncte Lady Diana, sed in tal caso
> plus tosto re Sir Laurence Olivier, le famose actor.
>
> In Svedia nos ha le scriptrice Astrid Lindgren, le matre de Pippi
> Calceoslonge.  (In svedese: Pippi Laangstrump (aa = a&ring;). In le
> majoritate de linguas civilisate iste nomine es un disastre. Assi on la
> apelava Bilbi in neohebraico e in un version espaniol ego videva Pippa (lo
> que es un obscenitate in svedese - un del 235 sinimos pro le verbo de
> [...]

Quando io esseva un infante, io amava multo iste historia. In francese,
le nomine de Pippi es "Fifi brin-d'acier"

> Pro me le nomine evelia le association con un ave. Avettos se apela "pippi"
> in lingua infantil.

In francese, "pipi" ha duo significationes :

1) le parola infantil pro "urina" (pipi non es un parola vulgar de toto,
sed un parola infantil)
2) Ilo es le nomine de un specia de aves.

De plus, in le vilagios de Suissa, quando le personas qui ha galinas
(hens) vole apelar les, iles dice : "pi pi pi pi pi... e a causa de
isto, le galinas se nomina popularmente : pilette, o pipilette (=parve
pipi).

(...)

> Ila ha etiam
> un simia, apelate Senior Nilsson.

In francese, le simia es : Monsieur Dupont,
E le cavalo : Oncle Alfred

Como io amava tanto le historia de Fifi (Pippi) e que io habeva jam
longe capilos, io fixava mi capilos como ila!!!

Gratias a Astrid Lindgren qui me ha date sonios bele in mi infantia,

Anne

--
Anne Bürgi - 640, McGregor, App. 406, Sherbrooke, QC, Canada. J1L 1V7
tel.: -- 1 819 573 0068