From:
Date:
Mon, 24 Jun 2002 18:45:57 +0200
Bernard Aunis wrote:

> (...) Immediatemente io repensa a ille bon e naive Ric Berger, qui
> esseva sincermente persuadite que le insuccesso de Interlingua veniva
> unicamente del existencia de Esperanto. O guai! (como ille diceva secundo su
> habitude) Si le homines non ha ancora adoptate un lingua commun pro
> comprender se e viver pacificamente, le motivo es simplemente que illes non
> desira iste vita de comprehension e de pace.

Hmm. Ego ha anque audite simile pensatas expressate non solo de interlinguanos
ma anque de personas qui se occupa de altere linguas auxiliar.

In mi puncto de vista iste expresson de Berger e alteres non describe le
problema. Il es facile imaginar que "si nunc lingua x es multo melior que
lingua y que es plus ancian, isto debe significar que lingua x ha essite
impedite del ancian lingua que ha destruite le mercato pro omne altere
linguas."

Ma isto es un question pro un sociologo o un historico e non pro un linguista.

On debe conceder que le esperantistas ha ponite le question de un lingua
international sur le mercato. Del altere latere, quando on studia le historia
del linguas international on trova un formal "defection torrential" a altere
linguas del movimento esperantista. E viste de iste angulo de observation on
poterea demandar se an il ancora pote exister esperantistas active!

Kjell R