From:
Jonathan Dobkin <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Wed, 27 Sep 2006 14:14:49 -0400
>From:  robocap on wind <[log in to unmask]>
>Si isto pote consolar te, vos poteva haber como Presidente Hugo Chavez o
>Ahmadinejad. Anque nos in Europa habeva le casos Berlusconi e Chirac:
>aliquando le populos es melior que su leaders.

1) Le obvie facto que George W. Bush ha un intelligentia multo basse
nonobastante, le "estudio" re su falta de QI es un fraude ( vide e.g.:
http://www.volokh.com/posts/1153949748.shtml )

2) Proque abusa tu Chavez? Le comparation con Ahmadinejad, Berlusconi, e
Chirac es ultragiose. Io assume que tu, qui es un persona benevolente, non
ha deliberatemente libellate Chavez, ma ha essite inducite in error per le
falsitates de su opponentes e su campania de misinformation (in le qual
participa un certe homine de basse intelligentia e plus basse ethica, qui
reside in le Casa Blanc).

Mi filia, qui ora ha 3 annos, e su matre (venezuelan) Ely Rosa era in
Venezuela in le estate, e ha retornate al Nove York al comencio de
septembre. Ely, qui non ha retornate a su pais in 7 annos, era multe felice
ver le amelioration in le modo de viver del pauperes e del burgesia, qui
combinate son le grande majoritate del population.

Illa dice que, a causa del hysteria re Chavez in le jornales e television e
radio statounitese, illa expectava ver multe soldatos con armas automatic. E
illa ha viste los--soldatos statounitese, fortemente armate, in le aeroporto
de Miami; non in Caracas [in un mense in Venezuela, illa ha viste soldatos
solmente un vice--durante un semana in Isla Margarita (un isla caribbean
venezuelan) illa ha viste duo soldatos, ridente e surridente inter se in un
parve barca].

In Caracas in su previe visita in 1999, le anno in le qual Chavez ha
devenite presidente, le grande numero de pauperes que vive in le colles que
circumfere le citate central necessitava descender al vitate central pro
emer gas pro cocer, e illes acendeva al colles a pede portante le grave
vasos de gas. Ma ora le colles, como le quarieros plus ric, ha pipas que
porta le gas al casas. E analphabetismo ha essite virtualmente eliminate
post un campania national que ha inseniate 1.5 milliones de adultos.

Naturalmente, Ely dice, le grande majoritate del populo, le milliones qui ha
beneficiate del revolution bolivarian, ha descendite in 2002 durante le coup
d'etat pro monstrar que retornar al "status quo ante" non seja acceptabile
ni permitite per le populo, e que democratia necessitava ser immediatemente
restorite.

bolivarianmente,
-Julio Dobkin

Add fun gadgets and colorful themes to express yourself on Windows Live
Spaces
http://clk.atdmt.com/MSN/go/msnnkwsp0070000001msn/direct/01/?href=http://www.get.live.com/spaces/features