From:
Date:
Tue, 25 Jun 2002 07:24:59 +0200
Jacques Dehée wrote:

>   Interlingua desde su creation era vestite
>   con le fallimento de esperanto.
>
>   Unir se ora con esperanto serea confirmar
>   al mundo iste vestimento de fallimento.

Quanto al linguas ethnic il non es mal saper plus
de illos. Ego nunquam ha audite que alcuno pensa
que ego es un traditor de anglese pro que ego
anque sape un poco de germano o polonese, e al
mesme maniera ego suppone que il pote esser un bon
cosa si on anque sape esperanto o ido al latere de
interlingua.

Collaboration non es necessari. Ego videva le
avantage de interlingua pro me personalmente in
isto que illo essera utile a me, mesmo si ego sia
le sol parlator de interlingua in le mundo. Pro me
interlingua es como un fenestra aperte a altere
linguas e - ancora pro me - esperanto es como un
fenestra que on fermi pro non admitter aer fresc
del ambiente e sider in le suffocante internitate
del camera esperantic, calide e comfortabile, ma
sin le frescor del extero.

>   E le ver calculo presente del esperantistas
>   verso Interlingua es altere,
>   probabilemente crocodilesc.

Isto ego non ben comprende. Poterea tu amplificar
le explication!

Kjell R