From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 19 Dec 1998 07:23:49 -0500
Ola! Ensjo e alteres...

In re un nove lista pro themas grammatical
il ha un notion que io non habeva considerate
ma que nunc me sembla obvie... il ha un lista
de eposta que io construheva pro le lectiones
in Interlingua, ma que date al tempore limitate
e le difficultate de componer le material al
lista sin errores (nominalmente mi espaniolismos)
io poneva un halto al production, regretabilemente.

Ma lo que illo significa pro le Interlingua e le
possibilitate es que nos nunc habe un foro
jam establite pro discussiones grammatical.
Illo es justo nunc aperite pro uso, illo attende
nostre messages e illo es multo simple pro
usar, mesmo como le Interlng, illo reside in
un servitor de listas de eposta.

Que pensa vos? Volerea alcunos in Interlng
alsi esser membros del [log in to unmask] ?

Io vos preca dar me alcun "feedback" per favor.

Jay B.