From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 11 Nov 1997 22:19:27 -0500
Frank Pfaff wrote:

> [ Kjell ]
> Io es convincite que in le futuro il essera plus de feminas in le lista.
>
> [ frank ]
> Un altere factor possibile pro le manca de feminas in le lista: manca
> general de feminas in cyberspatio.
> Esque alicuno ha statisticas super le numero de feminas qui son connectite
> al interrete?  Io non es sicur, ma io ha le forte impression que, usque
> nunc, le grande majoritate del participantes in le cyberspatio sia viros.

Salute Frank,

Il ha alicun menses, io ha vidite statisticas suisse in re isto, e tu ha
ration, il ha multo poco (très peu) de feminas in cyberspatio.
Generalmente, le feminas illac son studentes de universitate,
professoras o personas de professiones similar.
Pro haber un computator e usar internet, on besonia moneta e tempore.
Ma, in Suissa, e io pensa que le situation es le mesme in le altere
pais, le feminas ha generalmente un salario 30% plus parve que le
homines, illas face 90% del labor al casa, e quando le infantes son plus
grande, illas se carga de lor parentes quando illis son malade. Alora...
nul tempore e nul moneta pro un computator e pro promenar se in
internet.

> Nos pote sperar que iste situation se alterara rapidemente in le futuro.
>
> -- frank

Io non pensa que le situation va cambiar se rapidemente in le futuro,
unfelicemente, le rationes qui impedi le feminas de haber un computator
sembla devenir pejor.

Tristemente,
Anne

--
Anne Bürgi - 640, McGregor, App. 406, Sherbrooke, QC, Canada. J1L 1V7
tel.: -- 1 819 573 0068