From:
Steinar Midtskogen <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 6 Nov 1997 20:09:24 +0100

> Hm, forsan non tanto mal obras. Per exemplo, Microsoft FrontPage, que
> io usa pro construer mi homepage, es un programma que me offere
> un alte grado de automatization de labores. On move un pagina HTML a
> un altere directorio, e illo automaticamente actualiza le ligamines
> in tote le paginas que lo referentia.  Facer isto manualmente, serea
> un travalio horribilemente fatigante.

Sed si tu usa FrontPage tu habe nulle garantia que gentes que non usa
IE pote leger tu paginas.  Io ha vidite le codices que FrontPage face
e il es un vista triste!  Ille non ben se conforma al standardes.

Usa <http://ugweb.cs.ualberta.ca/~gerald/validate/>.  Si iste pagina
non dice que tu pagina es ok, tu debe lo corrige.

> Un de su tacticas es importar le formatos de archivos del
> interprisas concurrente. Per exemplo, le nove programma de e-mail de
> MS es capace de, durante su installation, importar le catalogo de
> adresses e le portafolios [folders] de messages del programma de
> Netscape. (Ma obviemente non face le via reverse...)

Melior exemplo: Java.  Sun faceva un lingua independente de
platteforma, ma Microsoft nunc vole facer Java pro Windows.  Un altere
passo retro.

Nunc optime valete!

--
Steinar