From:
Date:
Thu, 6 Jun 2002 20:53:26 +0200
Mario Malaguti wrote:

> (...)

> Al interior de mi domo io ha exactemente 43 grados que io percurre pro
> ascender e descender plus vices al die.
> Al etage a terra io ha le ingresso, le servivios e le garage. Decetres
> grados supra io la le cocina, le sala a dinar e le "mezzan"; illo era le
> bureau del XIII seculo, ora illo es un parve studio-salon.
> Dececinque grados supra io ha le ver salon, mi camara e le toilette; al fin,
> dece cinque grados supra io ha le mansarda, ubi io vive le major parte de mi
> tempore.
> [...]

Bah! Ego idiota! Que ego non pensava de isto. Le sol explication es forsan que
le sol grados que ego ha in mi appartamento al prime plano (equal al strata) es
le grados in le thermometro (maximalmente +25,3 hodie). A un latere ego ha le
porta de intrar e al altere latere ego ha lo que nos appella un terassa (que
esserea un balcon si ego habitava plus in alto).

Tu casa es multo impressionante.

Pote on intrar le casa directemente del strata, o esque on ha un muro que ha un
porta?

Amicalmente

Kjell R