From:
Date:
Sat, 6 Jan 2001 07:53:57 +0100
STAN MULAIK wrote:

> Statutos pro UNI:
> Post alcun reflexion e discussion con un amico, io opina que le
> statutos que nos crea pro un Union Nord-American pro Interlingua
> debe esser a iste tempore simple.  Pro le interim, un tal
> organization va consister de solmente alcun 50 individuos.
> Pro organizar lo in regiones con representantes es innecesse.
> Possibilemente solmente uno o duo o tres leaders es necesse:
> Un Presidente, Secretario, Tresorero (e il es possibile que
> on ha solmente un Secretario/Tresorero al comenciamento).
>
> Quanto a formalization del tempore cata anno de un reunion,
> [...]

Salvo que se dice "Qui es un homine de lege o contabile qui pote
responder a iste questiones" (Persona in ambe casos, parola
interrogative in le prime caso e un relative "qui" de persona in le
secunde, ubi le "qui" es subjecto) toto es in ordine.

Vos debera anque recercar si il es possibile pro le stato
(governamento in le US) haber opiniones in re como on face le
organisation si on exime lo de impostos. Esque le facto que illo va
coperar plure paises (Canada e Mexico) pote esser un problema. Pote
il esser melior non miscer le stato. Esque ego mesmo in le statos
debe pagar impostos pro pecunia que ego ipse ha colligite (e que es
moneta jam taxate?)

Como ego comprende le cosa - vidite de mi horisonte - le stato pote
dar subventiones a organisationes sin scopos lucrative, ma tunc illo
anque vole influer los.

Ego desira grande successos in le organisar de interlingua in le
continente nord american.

Cellus