From:
Georg Schmid <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 5 Mar 2005 02:22:09 +0100
Salute Janne, Car amicos de mi parve tribo virtual del interlinguistas!

Per favor, que vos me permitte a divulgar: ooooooommm.....lassa vader, le
mundo va de su mesme!

Interligua es, como le mathematica e le amor, un tigre le qual non pote
esser ponite in captivitate. Forsan il ha multe "Academias pro Mathematica",
sed isto non pote cambiar le mathematica ipse, ben que hic o illac illo
poterea ser inseniate false o poterea ser mal comprendite. Interlingua es un
ikonein posterior de factos historic incambiabile e pote ser per isto
nunquam un ideologia!
Mi conclusion de iste visto es: cata uno ha le derecto natural de fundar un
"Academia de Interlingua", sed il debe ser clar que le tales non pote
arrogar se de ser le unic e decisive, como un secta religiose. Vamos a
fundar multe, multissime Academias de Interlingua!
Io ha vidite que Josu Lavin ha contribuite multe effortios fructuose pro
nostre objectivo, per su labor interlinguistic e linguistic. Non obstante
que io estima su obra "Romanica", ex un perspectiva germano-barbaric, como
un acto de repulsion contre le interlinguistas del origine "transromanic".
Interlingua vive ja 50 annos como un embryo in su matrice intellectual.
Vamos a dar luce vital a illo, per ser promotores concordial e sin perder
fortias pro cosas inutile o querelas superflue!    per Baccho! (satana
perkele!, dicite in Allanese)

salutes amical, Georg