From:
Jacques Dehée <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 5 Jun 2002 19:14:57 -0500
Cristian, jammais io ha parlate re adoption del anglese

  como lingua franc, solmente re respecto del linguas

  del membros de INTERLNG e re adoption de Interlingua

  como lingua franc.

  Gratias Mardy pro communicar.

  « j’affirme que la matière n’a pas créé seule ses lois physiques ! »

  non se traduce exactemente con :

  « io affirma que le materia non ha create solmente su leges (?) physic";

     In francese « les lois physiques » non son leges de justicia human,

  ma le inquadramento mathematic regular del universo que include

  le gravitation universal e omne constantes cosmologic.

     Iste regularitate es le contrario del chaos.

     Io crede anque que le materia es superficial

  e que le universo profunde es de altere natura :

  « protoinformation ».

     Amicalmente, Jacques