From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 5 Oct 2006 13:21:34 -0400
On Thu, 5 Oct 2006 14:58:53 +0200, Jan Årmann <[log in to unmask]> wrote:

>Amicos,
>Io ha nunc aperite plure files que contine registration de sono. Ma io non
>ha succedite leger le texto parlate simultaneemente. Esque io non ha
>comprendite como operar?
>
>Le valor pedagogic de solmente poter audir non es grande pro comenciantes.
>Le texto e le sono debe esser presentate simultaneemente. Il non debe esser
>un problema technic a solver.
>
>Janne

Car Janne!

Al minus a mi registrationes on pote ascoltar le sono e leger le texto al
mesme tempore. Io lo ha facite assi, que post cliccamento le pagina del
registration appare sur un aparte pagina del navigator. Assi on habera duo
fenestras del navigator; le un contine le texto, le altere le registration
sonic. Isto es possibile con le inserer del codice target="_blank" intra le
codice html, que servi pro le ligamine. P.ex. [a
href="http://www.esnips.com/doc/11648ea5-4974-447f-94da-ed6cf86f2944/benvenita-in-interlingua.mp3"
target="_blank"] benvenita-in-interlingua.mp3[/a] ; reimplacia le signo [
con < e le signo ] con >.

Probabilemente tu ha observate le blog, respectivemente le files audio de
Erik Enfors, qui non ha addite iste ordine in le codice pro le ligamines. Io
le recommenda applicar iste codice. Dunque tu probabilemente cliccava a un
icone in le blog de Erik e assi le pagina de su blog dispareva, e appareva
le pagina del file audio in vice de ille.

Anque al registrationes sonic de Thomas on pote leger le textos in le
documentos Acrobat Reader (.pdf) e ascoltar le files audio simultaneemente.

Péter Kovács