From:
Date:
Mon, 20 Aug 2001 17:10:55 +0200
>From: Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
>Date: Mon, 20 Aug 2001 14:31:29 +0200
>
>Isto significa que si interlingua habera un chance in nostre scholas nunc
>illo
>debe esser tranferibile in notas del varie subjectos.
>
>Ego ha pensate del possibilitate crear un spacio libere in le rete pro
>interlingua como un extra adjuta al interessatos. Isto es ancora un multo
>nebulose idea, sed forsan tu pote utilisar alque in illo.
>
>Cellus

Anque isto es pro me un grande e belle contribution per Kjell R., car Amicos
del lista e car compatriotas.
Si nos pote facer un action al tempore actual, forsan il serea illo de facer
obra de convincimento personal, a Kjell, a alteres de iste lista a aceptar
le participation a nostre lista italian, pro le tempore necessari a
perfectionar le excambio de ideas re iste thema.
Sol pro le tempore de facer isto!
Que servi proponer un altere association italian si, postea, nos non pote
proponer le lingua international pro un uso international?
Al contrario il servirea contactar illes de nos, in iste lista Interlng, qui
haberea placer de vider le suite de un tal sorta de debacto.
Si in plus, con le initiativa que distingue le italians, nos poterea
solmente, per exemplo, connecter un realitate argentin o brasilian con un
realitate italian o comocunque espaniol o portugese, ben! nos non haberea
jectate al vento nostre tempore.
Alora, il existe le nihil, illo que existe es solmente le personas e poc,
nos non ha altere solution que laborar con le personas, si nos vole realisar
un projecto, si nos non vole solmente sentir parolas e promissas.

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp