From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 23 Dec 2005 15:12:42 -0500
Jasef Harb scribe:

vide appropiate es describer a Deo como un ser annihilator que sol cerca le
medio plus efficace de destruer le homine.

>  eh ben!  io pensa que illo non es Deo que produce illo,  sed illo es
causate pro le lege del natura.<<

Es ver, le natura ha su leges, e le coincidentia de alicun factores natural,
respectivemente le actiones human contra le natura ha lor consequentias,
dunque alicun cosas es automatic e on pote calcular a lor realisationes. Ma
le "como" e le "quando" non es precalculabile (lo certe es certe solmente lo
que le cosa in question va occurer, ma non le "quando" e non le "ubi" e non
le "como") e isto pote depender de Deo o de "Alicuno", alicun fortia
exterior, nam isto depende de alicun decision e le decisiones sempre son
facite per alicuno(s). Naturalmente un atheista pote dicer, iste "alicuno"
es le hasardo, le fortuna, etc., ma un credente dice, que isto es un
persona, i.e. Deo (sia nominate mesmo alteremente).

futuro illo non es un sorte de punition<<

Secundo le leges del natura e del physica, etc. es certe in lor
realisationes; le aspecto de "punition" de iste leges pote ser non in le
realisation, pois que isto es certe, determinate per le leges physic, etc.,
ma in lo que proque justo ibi, proque justo ille homines, proque justo assi.
Iste factores pote ser le "punition" in le cosas questionate. Nos
naturalmente non sempre comprende, proque le "punition" attingeva homines
inculpabile in alicun question; p. ex. le inundationes non attingeva ille
homines, que provocava istos per lor comportamento immundante le natura,
etc. ma illo attingeva le thailandanos. Ma pois que toto in le mundo ha
alicun ration, anque isto debe haber un (o plures). E toto ha su bon
lateres, ben que nos non sempre comprende iste bon lateres per le momento.

Péter Kovács

=====================================================Pro disabonar te del lista, invia un message a
[log in to unmask] con le texto:

  UNSUBSCRIBE INTERLNG