From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 20 Jan 2001 17:00:20 +0100
Forsan tu Kjell pote adjutar me re le diffusion del italiano. Io es certe de
haber legite que le italiano era le lingua del curtes europee, antea le
francese, e io crede in le epocha del Renascentia italian, sol que io ora
non sape mitter ben a foco iste notitia que totevia deberea esser secur e
reguardar anque le Paises Scadinave.
Un vice io usava classificar un periodo historic o un facto, in su
geographia e in su momento economic, assi io habeva un bon facilitare de
colliger le eventos, ma ora io excava solmente in coordinationes de altere
natura, solmente de labor, ma io debe retornar al origines.

Mario. Un altere fossile? No! Un amassamento de ferrugine!

> [...]
>pote
>solmente cantar le jazz in anglese",  assi que le ancian afficionatos al
>opera
>pensava, "On non pote cantar le opera altermente que in italiano." Face
>memorar
>le enorme influentia le italiano ha excercite in le musica. Jam in le
>schola ego
>apprendeva que significa cantar "a bocca chiusa" o terminos como "adagio ma
>non
>troppo". Ante trescentos annos le intellectuales svedese viagia al Italia

(omissis)