From:
Martijn Dekker <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 6 Jan 2001 23:44:43 +0100
Salute a omne interessatos in usenet!

Le Europa del diversitate linguistic hodie se realisa in forma de un
hierarchia de gruppos de novas in usenet.

Le nove hierarchia de gruppos europa.* es completemente unic, proque
illo es non solmente international, ma multilingual. Le participation
es permittite in omne lingua europee - le qual include, obviemente,
interlingua.

Le public primari de europa.* poterea parlar plure linguas (ma non
necessarimente le anglese). Le comprension passive semper es plus
grande que le habilitates active, le qual face possibile le
discussion multilingual super themas europee.

Vide: http://www.europa.usenet.eu.org/

(Sin dubito, vos recognoscera tosto un del linguas prominente in iste
sito, e in le nomines del gruppos de discussion.)

A fin de participar, vos debe demandar a vostre providitores de
internet a adjunger iste gruppos a lor servitores. In vostre
requesta, refere a nostre sito web, le qual contine un "FAQ pro
newsadmins" que adjuta le administrator de vostre servitor in le
automatisation del processo.

In multe casos, le adresse pro facer requestas es: [log in to unmask]
Per exemplo, si vostre providitor es iol.it, scribe a: [log in to unmask]
Si isto non functiona, usa le adresse de contacto annunciate in le
sito web de vostre providitor, o appella le bureau de succurso
(helpdesk).

- Martijn, membro del gruppo de coordination, europa.*