From:
"Jay B." <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay B.
Date:
Sat, 19 Mar 2005 20:14:22 -0500
Salute Kjell,
E re-benvenite al Interlng!

E tu jam ha un nove provisor que es plus que
global illo es glocal!!! Meravilliose! E non solmente
isto ma un net.net (duplicante le 'net') :-)))

Il es sempre un placer haber te con nos hic
al Interlng Kjell. E tu me devandava si io iva
usar le Skype ancora un altere vice... si claro
ma con le cambio de casa e le projectos pro
reparar qualcun del cosas con illo le tempore
pro esser in linea es multo plus diminuite. Ma
tosto io essayara connectar con te e alteres
ancora un vice con Skype, illo esseva meravilliose
como on poteva parlar in interlingua e audir al
amicos e discuter super cosas in iste belle
lingua international.

Nos hic in Nove Hampshire jam ha habite plus
de 80 'inches' (quanto es illo in centimetros)
de nive, in le citate de Keene e su environs,
ma deman nos expecta plus nive... e io va
viagiar medie hora al montanias circa le
Monte Monadnock pro officiar in un ceremonia
nuptial de duo amicos del Salon del Regno del
Congregation de Keene.

Ma hodie il habeva un sol splendide! E le
temperatura esseva super le linea de
zero!

Con calide reguardos primaveral,
Jay B.