From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 4 Oct 2006 18:01:06 +0200
Den 2006-09-27 20:58:58 skrev KOVACS Peter <[log in to unmask]>:

> Jesus non era un judeo, ma un duce parthe.
>
> Isto es scribite in un libro per le summerologo hungare Ferenc
> Badiny-Jós ("Jézus király - a pártus herceg"; Rege Jesus - le duce
> parthe).
>
> Jesus veni de Galilea, i.e.: "goi leia" o alicun simile cosa, significa
> "le pais del goios" ("le pais de non-judeos), un territorio habitate (o
> conquirite?) originalmente per non-judeos. Mesmo il sta in le biblia,
> como critica del judeos contra Jesus: "Qual bonitate pote originar de
> Galilea"? Isto prova anque, que le judeos non jammais ha acceptate
> [...]

A me il es extrememente difficile creder isto. Ben que ego non es un
experto in le ancian linguas e poco sape del Parthos, ego suppose que le
interpretation Gallilea como pais del goyim es un poco coragiose, pro
expressar se blandemente. Es il non plus relate con le nomine Galil.

Del altere latere Jesus es dicite le filio del Deo, que le sancte spirito
ha concipate le. Solo un genetic examination del persona pote indicar si
iste sancte spirito in facto era un frivolose partho!

In plus, il certo ha alteres qui pote me corriger; in le vetere testamento
il parla del Filio de Deo, le Messias qui va esser trahite del populo. E
nos ha le historia de Saulo e David. Esque iste Saulo non anque cambia su
nomine?

Il ha anque teorias que Jesus era un invention de Paulo qui ha mixate le
con le Inseniante del Essenos, qui viveva alcun centos annos ante Cristo.
Que le ver fundator del cristianismo es Paulo, pro exemplo.

Ego apprendeva que Jesus face plure cosas que appertine a lo que un ver
judeo debe facer: ille iinter altere lege le scripturas in le synagoga.

Ego comprende le cristianismo como un adaptation al judaismo al mundo
hellenic. E iste nove forma de religion conquere le Roman Imperio e postea
Europa. Que Israel recipe un cultura europee non es si estranie, si on
concidera que le inspirante circulos del stato Israel veniva de occidental
Europa e le Unite statos.

Le cosa natural es que Israel in un futuro se junge a un mercato commun
del Proxime Oriente, sii vos demanda me.

Israel es membro del Eurovision e le Europee Radiodiffusional Union.

Exegeticamente

Kjell R
--
Använder Operas banbrytande e-postklient: http://www.opera.com/mail/