From:
Erick Fishuk <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 5 Mar 2021 10:12:30 -0300
Bon die, Giovanni, salute!

Benvenite a nostre lista, il es un placer facer tu cognoscentia. Benque io
studia interlingua desde 2009, solo in le ultime annos io deveniva plus
active in le e-movimento. Io es historiador, ma anque multo interessate in
le linguas estranier, supertoto illos de character regional que ora es
appellate, alco erroneemente, "dialectos". Io es brasiliano e ha un
"trisnonno" de Napoli e un "trisnonna" de Venezia, forsan per isto io trova
le "napulitano" un del plus belle linguas del mundo, al latere del
romaniano, hahaha.

Vamos mantener contacto, si tu lo desira! Me placerea multissimo apprender
plus le neapolitano, io pensava justo in reprender le materiales que io
habeva imprimite ante alcun menses :D

In plus, al administratores del lista, per favor cambiar, si possibile,
iste mi adresse *[log in to unmask] <[log in to unmask]>* per
<[log in to unmask]>*: io probava acceder al systema del lista pro facer
le cambio, ma illo me refusava...

Salutes cordial de Brasil,
*Erick Fishuk - www.fishuk.cc <http://www.fishuk.cc>*