From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 6 Oct 2006 10:49:30 +0200
On 06/10/06, robocap on wind <[log in to unmask]> wrote:
> Jan Εrmann ha scripte:

> Salve Janne,
> io non trovava le annexo in tu message. Pote tu inviar lo de nove?
> Multe gratias
>
> robocap
>
> --
> Archivos e disabonar: http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html

Car amicos, particularmente robocap on wind e Donald Gasper,

INTERLNG es un multo mal systema pro communication. Illo non permitte
attachamentos e anque nulle formas typographic como grasse,
sublineate, etc. Io habeva oblidate isto quando io habeva attachate mi
contribution. Vos es obligate a leger mi contribution sin iste formas
desirabile. Ergo: Solmente "plain text" hic infra:

Io non vole me immiscer in le debatto re qui esseva Jesus. Un persona
historic? Forsan non? Io infra refere un parte de un libro que existe
in svedese a http://www.armann.se/hednajesus2.htm
Janne

Plure Jesuses? – Mi notationes re un libro
Authores e titulo: Thimothy Freke & Peter Gandy, The Jesus Mysteries,
Subtitulo: Was the original Jesus a pagan god? Amazon.
Ex le prime capitulos
Le vetule philopsopos grec nos conta que il existe plure "mysterios
pagan" e inter illos un homine moribunde qui se relevava. In Egypto su
nomine esseva Osiris, i Grecia Dionysos, in Asia Minor Attis, in Syria
Adonis, in Italia Bacchus e in Persia Mithras. Le contos re illes es
multo similar.
Re Osiris-Dionysos es contate:
•	Ille es le Deo incarnate, salvator e filio de Deo
•	Su patre es Deo e su matre un virgine mortal
•	Ille nasceva in un cave o un simple stabulo al 25. decembre
verificate per tres pastores de oves.
•	Ille offereva su companiones renascentia per le ritos del baptismo
•	Per un modo miraculose ille converteva aqua a vino a un ceremonia  nuptial
•	In triumpho ille cavalcava in le urbe a un asino durante le populo
agita con folios de palma pro le honorar
•	Ille moriva al Pasca como un sacrificio del peccatos del mundo.
•	Post le morte ille descendava al inferno ma al tertie die ille
resurgeva del defunctos e partiva al celo con honor
•	Su companiones attendeva su retorno como judice durante le Ultime Dies.
•	Su morte e resurgentia es celebrate ritualmente con pan e vino que
symbolisa su corpore e sanguine.
In iste libro io anque trovava le nomines de iste brave virgines qui
esseva le matres. Le matre de Attis esseva Cybele,  le matre de Adonis
esseva Myrrh. In Alexandria Aion esseva nascite per Kore. In Grecia
Dionysos esseva nascite per Semele.

--
Generalsgatan 12 E, SE-903 36 Umeε
Tel +4690771525