From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 2 Jul 2006 14:48:27 +0200
Car Giovanni, car totes,
Io pensa que nos besonia un poco tempore plus pro evalutar tu propositiones.
Nos debe anque decider si le foro debe esser public o non. Forsan solmente
blogs es sufficiente pro plures?

Il ha anque altere foros a investigar, p. ex Shortcut.nu , Openbc.com ,
Myspace.com , Linkedin.com

Il debe esser desirabile a attraher altere personas foras nostre circulo a
participar pro expander nostre car lingua a nove adherentes. *Le plus
desirabile cosa pro nostre movimento es un bon curso in interlingua in
Internet que es gratuite.* Nos besonia informar nostre nove interessatos ubi
illo se trova.

Janne

--
Generalsgatan 12 E, SE-903 36 Umeå