From:
Date:
Wed, 29 Aug 2001 07:17:05 +0200
>From: "Paul O. Bartlett" <[log in to unmask]>
>Subject: Re: ATTENTION, interlinguistas !
>Date: Tue, 28 Aug 2001 20:33:47 -0400
>
>     Il non ha fin al reformismo.  Multe bon linguas auxiliar ha morite
>a causa que alicunos ha pensate que illes poterea facer los solmente
>«un pecietta minuscule melior».  Es necessari que nos non cade malade
>per le maladia de reformismo.
>
>--
>Paul Bartlett

Il me face mal de capite leger omne die le major parte del messages de iste
lista que tracta del sexo del angeles.
E con un qualitate de interlingua que lassa multo a desiderar.
Pro iste contributores qui deberea recordar le existentia de un lista apte a
iste perverse inclinationes io agradarea facer un appello: proba anque
utilisar interlingua simplemente pro conversar in general, pro demonstrar
que tu sape practicar interlingua sin facer un quantitate de errores e
deviationes personal que es ver e proprie actos de impolitessa, pro facer
nos appreciar tu phantasia e placer de participar a un conversation directe,
con su plus varie themas, justo a demonstrar que interlingua non ha
limitationes.
E si in iste exercitio tu non trova un termino, ben! si tu non pote applicar
interlingua como un lingua auxiliar e international, que con iste
characteristicas te deberea invitar a trovar SUBITO un solution acceptabile
e de remedio, indica tu contribution re iste termino nove.
Solmente que iste necessitate se revelara como un attraction pro multos, qui
ha un nomine, le mie inter illes, pro facer manifestation de lor necessitate
de contribuer.
Io me propone de tacer in le futuro, o de proponer un texto, sin haste, que
facera uso del termino, ma que NON tractara del termino pro se mesme.
Basta, per favor! Nos demonstra de haber capacitate de tractar omne thema
con valide propositiones. E que nos face isto in iste lista e non un
gymnasio pro contributores pedante!
Non sape vos del penitentia pro omne parola expendite sin necessitate in
vita? Ben septe annos de purgatori, al parola!
Io me ha assecurate un eternitate in iste sala de attender.
Que ha io iste matino? Io me ha levate e ha appoiate prime le pede errate!
Il debe esser justo isto!

Ciao,

Mario con le lunas de traverso!

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp