From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sun, 25 May 1997 21:54:23 -0400
Ken Caviness wrote:

> Gracias!  Merci pour ces exemples intéressantes!  Il est clair que
> l'interlingua "se trouve" quelquepart entre les langues espagnole,
> portuguaise, italienne, française, etc.  Je ne le doute pas, et je
> n'ai pas pretendu autrement.  Mais à mes oreilles (qui suis americain,
> mais connais un peu le français) l'Interlingua est plus proche à
> l'espagnol qu'au français.  C'est tout ce que je voulais dire.

Salute Ken et tote,

Io es de acordo con te, nam le francese es le lingua romane le plus
varie del latino. Quando io non comprende un parola, io tenta de memorar
me le alicun parolas de italiano e de portugese que io sape.

Ma le plus difficile pro me es de comprender le accento super le
parolas, proque in francese il non ha accento de parolas, sed solmente
accento de "syntagmes" e de phrases. Si io non mitte le bon accento
super un parola, esque gentes non comprenderea me ? Esque le accento
face un variation de senso ?

In francese, le "voyelles" son multo importante, plus importante que le
secaritate del parolas, dunque un phrase francese como :
                Il est avec eux (= ille es con les)
se dice         I - le - ta - ve - keu
On face un "telescopage" de parolas !! Dunque il es difficile pro non
francophones de comprender le francese parlate.

Amicalmente,

Anne