From:
Allan Kiviaho <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 2 Dec 1998 20:31:07 +0200
d[981202] x[Allan Kiviaho]      KivA-8R2a
s[Questiones lingual detaliate in INTERLNG]

Salute, le sophistas de grammatica in interlingua!

Un blocco de opinion nordic demanda que le questiones
lingual non debe esser debattite in grande detalios in
INTERLNG. Io es un membro de iste gruppo, partialmente de
solidaritate, proque io es etiam passabilemente interessate
dedebattos lingual.

Un adherente le plus typic de linguas auxiliar es
un persona qui ha linguistica como u grande hobby.
Obviemente nos deberea haber un foro etiam pro iste
personas. Un foro es AUXLANG, ubi un gruppo de
enthusiastas dialoga super le linguas non-anglese - in
anglese.

Foros alternative son le gruppos de discussion in Delphi.

Totevia alicunos trova Delphi nimis inhabile e costose (In
Finlandia, le pais dirigente del mundo in usar de internet
si contate per capita, le costos de usar internet son multo
basse).

Io ha un proposition:

Proque le numero de personas qui son interessate super le
debattos lingual detaliate, il es facile a expedir le
messages directemente al personas qui son interessate, con
listas de posta de programmas de posta electronic. Sovente
on debe solmente usar le operation "responsa". Si alicuno
non ha un possibilitate facile de facer listas de posta
ille pote usar p.ex. me como un officio de posta. Io pote
facer listas de posta facilementissimo con mi programma
superbe e non-costose, askSam (http://www.asksam.com) e
Netscape 4.5.

Io pensa que on pote usar INTERLNG como le foro de
notification de nove themas discutite in le gruppos
claudite.

Como exemplo io expedi mi "ultime" commentarios super le
debatto de "partitari/partitori".

Mi lista claudite pro iste question es (altere membros
son benvenite e le membros qui non vole participar,
scribe a me que vos vole vos dimitter, si il vos place):

[log in to unmask] (Stan Mulaik)

Naturalmente isto discussiones solmente sol un hobby
proque illos conduce a nusquam. O forsan in alicun rar
occasiones a me DELIA e GELIA. Nostre gruppo es un
insula isolate sin contactos con le actual mundo de
interlingua. Nos deberea facer travalio real pro
divulgar interlingua, super toto in Europa. Nos deberea
construer un rete de organisationes de interlingua super le
tote Europa, organisationes que son basate solmente super
internet.

Un idea interessante es un stato virtual de interlingua,
in stilo de Ladonia e Corvinia sed un stato que es
totalmente dedicate al interlingua. De nomine de isto
stato poterea esser Romania, que haberea un provincia con
mesme nomine, cuje capital es Bucuresti. Le capital virtual
de Romania esserea Villa Lante in Roma, Italia.

Le sequente articulo, scripte per un esperantista (horror
de horrores) Edo Bernasconi contene un analyse interessante
de dr. Gode e su "Romania". Qui ha legite isto articulo?
Qui vole obtener isto? Illo es obtenibile de me.

NEO-ROMANTICISM IN LANGUAGE PLANNING (Edo BERNASCONI)
Neo-Romanticism in Language Planning
by Edo Bernasconi
from Esperanto aux Interlingua, La Chaux-de-Fonds:
Kultura Centro Esperantista, 1977, pp. 66-85

Io retornara con detalios a mi idea de "Romania".

Con salutos romanian

Allan