From:
Ado Hall <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 14 Jun 2004 08:33:08 +1000
Daniele Nicolucci (Jollino) ha scribite:

> Ma esque isto es possibile? Si on debe usar anglese pro su labor, on va
> usar lo le plus que on pote, pro practicar lo e pro non haber problemas
> quando on debera usar lo pro laborar... nonne?
> --
> Daniele Nicolucci (Jollino)
> My photo portfolio: http://www.nicolucci.net
> Personal website: http://www.sogno.net

Vero. Io suggereva, indirectemente, que un tal lucta es pro multes, si
non le majoritate, o impossibile o multo difficile.

Le scopo de mi message non era interessatos re o parlatores de
Interlingua, sed plus tosto illos que appella a un lucta contra le
hegemonia del anglese, le qual es un parve minoritate, il me pare.

cordialmente
Edo