From:
Date:
Sun, 1 Jul 2001 13:37:47 +0200
"Paul O. Bartlett" wrote:

> Jovedi, le 28 junio 2001, Esteban Avey scribeva (extracto):

>     Sed non toto.  Per exemplo, io lo non ha.  Forsan le
> usatores del ordinatores Macintosh o Unix etiam lo non ha.
> Le ideal de un tal digesto es bon, sed non le formato MS
> Word.

De accordo. Il sembla que le MS proba per omne medios facer
nos robatores. Ego non vole pagar ni un corona pro un tal
programma como Parola. Ego es troppo stupide pro apprender lo.
Plus optime pro me era le vetere accent 2 pro PC:s
(infelicemente on lo non faceva in un version Mac) e le
version dos de ParolaPerfecte.

Le avantage del Mac que ego nunc possede es que illo es
stabile. Le accesso al rete es facilissime. Ego probava
adjuvar a un mi parente (non in le significato "genitor") de
accessar le rete e crear posta electronic per le Fenestra 98,
un multo plus penosa cosa quam lo facer in un Mac.

Proque non in html?

Cellus P