From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 17 Jan 2001 22:50:19 +0100
Io inviava iste message:

Io cognosceva Interlingua in le 1998 e io lo practica omne die. Gratias a
iste cognoscentia io actualmente comprende espaniol e portugese, linguas que
io non ha jammais studiate. Pro me Interlingua es propedeutic al studio del
anglese e del linguas romance. Apprender Interlingua es facile e cognoscer
Interlingua significa, per exemplo, comprender le italiano sin studiar lo.
In le UE nos sera le Europa del Regiones e del diversitate linguistic,
perque nos ha un enorme ricchessa de culturas e traditiones diverse que vade
totos respectate al par nivello e dignitate. Interlingua es jam presente in
nostre linguas e dialectos, es solmente nos qui non ha practica a discoperir
iste realitate que face jam parte de nostre culturas. Assi Interlingua non
debe, ni debera, substituer un sol nostre lingua, ma illo pote esser le
instrumento plus facile pro facilitar le comprension inter le europeos in le
UE, como in le Americas e in le resto del mundo.