From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 15 Feb 2004 18:37:07 -0500
From: "Josu Lavin" <[log in to unmask]>
> On besonia le mesme tempore pro deler un message longe de Harleigh quam un
> message curte de altere qualcunque.
>
> Io lege tote le messages in interlingua de varie listas et io non crede
que
> illos es troppo.
> Lassa vos travaliar a illes qui lo face.

Car Josu,
Si un de mi vecinos decide aperir
un garage mechanic ille pote facer
lo, ma in le section del citate ubi ille
debe facer lo e non ubi ille va contra
le regulationes urban e curre le risco
de perturbar tote le vicinos.

In le mesme forma, Harleigh ha le
derecto de dicer toto lo que ille vole in
le listas ubi ille es benvenite e pote
dicer toto que ille vole e practicar
toto que ille vole o facer tests de qualque
cosa ille vole, ma con le restriction del
scopo del lista pro non perturbar le
altere membros qui se subscribe secun
illes apprecia le scopo pro le discussiones
e themas tractate in ille listas.

Assi Harleigh pote usar ...
pro su tests ma non hic in Interlng.
Omne persona rational poterea
appreciar le signification del scopos
del lista e non voler esser foras de ille
limites. O mesmo ignorar le incoragiamento
amical pro non perturbar alteres con ille
messages que non pertine al discussiones
del lista Interlng.

Sincermente,
Jay B.