From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 6 Dec 1998 22:35:33 -0500
Le facto que De Wahl non sapeva del
developpamento del Interlingua de IALA
es un grandissime pena. On pote leger
in re le ultime dies e annos de su vita
in territorio controllate per le previemente
cognoscite nation del Union Sovietic.

Le perdita de su mulier e le stato de
incommunication con le altere occidentalistas
me pare un existentia multo triste.
Exemplos tal del inhumanitate a altere
personas, extrahente de su vita le personas
plus cerca a ille e le cosas plus
car e valiose in su corde, como su amor
pro le "bel lingue occidental", illo es
un crimine contra le spirito human.