From:
Date:
Sat, 20 Jan 2001 04:35:41 +0100
Un major collaboration inter nos, poterea relevar se utile pro le
divulation de
interlingua.
Io recipe iste message que dice que in un mi pagina, vide subtus, le link a un
pagina per Paolo Castellina non functiona plus.
Postea io vole signalar le adresse al U.M.I. e al nove pagina:
http://www.interlingua.dk/2001.htm
ma iste matino io non me connecte a iste pagina, assi io renuncia a signalar
lo.
Forsan in un lista del U.M.I. nos deverea haber in ordine alphabetic le
adresses del paginas que nos ha linkate in nostre paginas, assi, quando le
proprietario de un pagina lo modifica, ille poterea avisar in Interlng.
Ma isto supponerea que nos haberea un mentalitate de labor de gruppo.
Qui dice que le italianos es individualistas debe saper que le interlinguistas
non es secunde!

Mario Malaguti

> Buongiorno,
> ho provato a cliccare nella pagina
>
> <http://digilander.iol.it/oncleab/impara.html>http://digilander.iol.it/onc
> leab/impara.html
> per visualizzare la presentazione dell'educatore italo-svizzero, il dr.
Paolo