From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 26 Jan 2001 18:36:35 +0100
In mi navigation per le rete al pagina
http://allmacintosh.iol.it/phonemac.html
io trovava software gratuite per Macintosh del categoria
Mac Classic - Internet Phone
Le software es proponite per le Tucows que offere solmente productos de
elevate qualitate.
On propone tres typo de software diverse:
ClearPhone Pro 7.1 como demo;
Internet Phone (PPC) 3.5 Beta 26 como shareware;
RealEasyVoice (Interactor) 3.1.0 como freeware.

Pro le secunde io trova anque iste precisationes:

Internet Phone provides excellent two-way, real-time voice chat in half- and
full-duplex formats. It has a user list to choose from, and you can even
talk with your PC pals.
This new version even lets you communicate from the Internet through real
telephones.

Note: Requirements: PowerPC601 80Mhz or higher, PowerPC603; or PowerPC604
120Mhz or higher; 16 MB RAM; System 7.6.1 or higher Microphone (Apple
PlainTalk Microphone recommended); Mac TCP 2.0.6 or Open Transport 1.1;
MacPPP or FreePPP 2.5 or direct Internet connection; A 28,800 baud or faster
modem if used with PPP; QuickTime 2.5 or later; Sound Manager 3.1 or later.

This download is a 14 Days trial only. If You would like to purchase this
program for $49.95 please click the Related Sites link.

Obviemente io non sape si iste software permittera le connexion con systemas
Windows, ma illo que es importante, pro me, serea de probar iste systemas,
anque inter un sol parte de nos.

In le dies passate con mi MSN Messenger Service io faceva iste experientia:
mi amica Tina in Alabama me provocava a parlar in anglese.
Eh, le anglese es un problema pro me, ma forsan solmete in mi capite, perque
io regeva le defia e io parlava con illa sin tante problemas.
Ma le solution meraviliose que nos duo discoperiva era que nos poteva parlar
e, contemporaneemente, anque scriber.
Assi le defia se transformava in un ver lection de american, perque Tina
poteva anque scriber me un parola o un breve expression que io
immediatemente non comprendeva a voce.
Pro me le anglese non es un mysterio si io pote legger lo; le problema es
parlar lo e, super toto, facer me comprender, o comprender ben mi
interlocutor.
Nos comocunque era de accordo con iste consideration: como pote le personas
non communicar si nos ha ora a nostre disposition instrumentos de iste
capacitate que permitte nos un conversation a voce del toto normal, de un
qualitate melior in comparation a un conversation telephonic, que costa
solmente le connexion al rete, e super toto que nos permitte,
contemporaneemente de recurrer al uso del scrittura?

Perque io nasceva in le 1940?

Ma nos perveniva anque a iste conclusion: hodie qui ha plus le placer de
conversar? Tina e io, per exemplo!

Mario Malaguti