From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Fri, 12 Jan 2001 06:53:08 +0100
Edo Neilson wrote:

> Nonobstante, il es interessante que IALA ha fallite de exprimer iste principio in forma concrete. Forsan le norma hoderne serea un pauc differente si illos habeva facite assi.

Le facto sembla esser que le multe occidentalianos qui "transiva" a interlingua prendeva un massa de parolas con dendentia verso occidental con se. In le manual de Ingvar Stenström il habeva sempre _sed_ e solmente in le "Revista" ego trovava le "ma" (que secundo me es un excellente parola, occidentalismo o non).

Un amusante occupation pote esser prender alcun numeros de Panorama e comparar le parolas grammatical con le IED. Vos tunc trovara que alcun parolas sta inter [iste parenteses] alteres non. Le parola [ego] que ego usa sta inter tal parenteses tanto como [ma] et [ci], ma le tempesta que errumpeva quando le presente scriptor usava _ego_ nos forsan ancora nos recorda ‚-)

Amicalmente

Cellus