From:
Jan Armann <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Fri, 7 Nov 1997 16:40:58 +0100
Anne Bürgi wrote:

> Multo gratias pro le description de tu  "universo" personal(e gratias a
> Ensjo pro su description). Il non es enoiose de toto de legir messages
> parlante de cosas commun. De plus, per iste medio, on pote aprender
> interlingua ben... e io comprende le messages... Il non es como le
> altere messages multo...euh...schtroumfante...in re computatores, que io
> non comprende de toto.
>
> Alicun vices, io me demanda si Interlng es un club de viros
> "computatoriste" parlante un lingua pro "initiate". E io me senti
> totalmente marginal, condemnate a facer burles idiotic, proque io non
> [...]
Salute e car Anne!

Gratias pro tu parolas amical a me. Il es ver que nos ambe ha apprendite
un assatis grande vocabulario in interlingua per scriber re cosas
quotidian e le vita in nostre familias. Io opina que il es importante
que on obtine un bon vocabulario in cosas general in le milieu ubi nos
vive. On pote etiam attinger un bon exercitio per parve monologos a se
ipse pro trainar se. Io ha anque notate con placer que Stan Mulaik
sovente practica scriber contos de su vita in Interlng.

"Qual es le scopo de Interlng?"

Anne e totes:

In le comenciamento nos ha fortemente sublineate que un importante scopo
es a aperir un foro pro EXERCITIOS in scriber interlingua. In le
comenciamento nos sovente poteva vider in le final de messages:
"Commentarios e correctiones de mi texto es natuarlmente benvenite!" Si,
in mi opinion nos debe de novo sublinear iste scopo e invitar novices a
contribuer lor messages in Interlng sin timiditate.

Novices! Scribe in Interlng sin hesitationes!

Janne

--
Jan Armann
Fagelstigen 21; S-904 21 UMEA, Sverige (Sweden)